З 1 травня в Україні запрацювала послуга з безкоштовної зміни оператора мобільного зв’язку й збереження при цьому номера. При переході на користування послугами нового оператора абонент зберігає не тільки основний номер, але й код оператора мобільного зв’язку, послугами якого користувався із самого початку реєстрації номера.
«Перехідний період» з одного оператора на іншого займатиме від 1 до 3 діб, однак абонент не буде обмежений весь цей час у користуванні. Якщо ж він захоче перервати операцію, то зможе зробити це лише в перші 36 годин після подачі заявки. Після завершення цієї процедури абонентові видадуть нову SIM-карту.
Для інформування абонентів, які не знають, що їх співрозмовники змінили оператора, перед з’єднанням щоразу звучатиме голосове попередження. Однак послугу можна буде відключити.
Надання послуги зміни оператора разом з видачею нової SIM-карти безкоштовне. Після переходу на нового оператора абонент зможе самостійно вибрати один із доступних тарифних планів або за нього це зробить автоматика.
Щоб повернути залишок на рахунку попереднього оператора, потрібно буде подати відповідну заяву, вказавши реквізити банківського рахунку для зарахування залишку в найближчому центрі обслуговування абонентів старого мобільного оператора.
Процедура для контрактних абонентів проста: з паспортом прийти в магазини нового оператора й написати заяву.