Використання номера мобільного телефону — один із методів автентифікації пацієнта в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ). Тобто саме з його використанням підтверджується особа пацієнта в системі.
Після реєстрації в системі пацієнт отримує на нього СМС-сповіщення з номером е-направлення, е-рецепта, медичного висновку про тимчасову непрацездатність тощо.
Важливо, щоб номер пацієнта завжди був актуальним і коректним. Та що робити, коли ви втратили доступ до свого номера телефону або ж змінили його на інший? Ось що радять у МОЗ.
У РАЗІ ВТРАТИ ДОСТУПУ ДО СВОГО ПОПЕРЕДНЬОГО НОМЕРА
Подайте заявку на зміну (скидання) метода автентифікації на сайті НСЗУ (https://bit.ly/477DMle). Якщо інформація в заявці заповнена коректно, номер телефону буде скинуто протягом доби. Після цього зверніться до лікаря, аби він вніс ваш новий номер телефону до системи.
Також актуалізувати номер у системі за вашим зверненням можуть фахівці НСЗУ (https://bit.ly/3TEcUpL).
КОЛИ Ж ЗМІНИЛИ НОМЕР
Під час наступного візиту до лікаря попросіть його змінити метод автентифікації в ЕСОЗ. На ваш попередній номер надійде код підтвердження, який потрібно назвати лікарю. Якщо підтвердження успішне — надайте лікареві свій актуальний номер.
При зміні будь-яких персональних даних пацієнта, в тому числі зміні чи втраті номера телефону, переукладати декларацію з лікарем не потрібно.