Як відомо, раніше була опція бронювання через «Дію» та офлайн, а з 1 грудня залишилася тільки онлайн, інформують у Мінцифри та нагадують, що підприємства, які зберегли статус критичності під час аудиту, повинні оновити його до 28 лютого. До того ж числа працюватиме й бронь тих, хто отримає її після 1 грудня.
Підприємства, які порушили механізм бронювання, втратять статус критичних. Працівники цих підприємств будуть розброньовані.
Нових працівників зможуть бронювати відразу, жодний термін відпрацьовувати не треба. Але зарплата у працівника має бути понад 20 тис. грн (керівник самостійно підтверджує його зарплату). Крім державних і комунальних підприємств.
Щоб бронювати людей, підприємство має відповідати таким критеріям:
- середня зарплата на підприємстві не менше 20 тис. грн;
- відсутність податкових боргів;
- критерій обирають самостійно з переліку:
— резидентство в «Дія.City»;
— 1,5+ млн євро сплачених податків за рік;
— 32+ млн євро надходжень;
— важливість для національної економіки чи потреб територіальної громади.