В «Укрзалізниці» почав діяти оновлений контактний центр для пасажирів, покликаний опрацьовувати їхні звернення щодо обслуговування в режимі реального часу.
Свої зауваження та побажання стосовно обслуговування пасажири можуть повідомляти за номером 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні). Ефективність роботи контактного центру оцінюватимуть не за кількістю прийнятих дзвінків, а за оперативністю вирішення питань. Оператор самостійно надаватиме клієнтам інформацію, а в разі потреби зв’язуватиметься з фахівцями компанії. Також оператори контактного центру обов’язково зателефонують клієнтам, які звернулися, аби уточнити, чи було вирішено їхнє питання. Крім того, заплановано, що запрацюють чат-онлайн і чат-месенджер.
Для зручності клієнтів також функціонуватиме багаторівнева система, що завдяки інформації, яку вводить клієнт на підказки комп’ютера, адресуватиме звернення відповідно до тематики.
Крім того, «Укрзалізниця» відновлює операції повернення проїзних документів, придбаних на сайті booking.uz.gov.uа, на мобільній версії сайту та мобільних додатках.