Уряд постановою №635 від 10.07.2019 р. затвердив Порядок організації інклюзивного навчання у вишах, що визначає організаційні засади навчання незалежно від форми власності та підпорядкування з метою реалізації права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття якісної вищої освіти.
Керівник вишу на підставі письмового звернення здобувача освіти з особливими освітніми потребами або одного з батьків (інших законних представників) має створити інклюзивну групу (де поряд з іншими здобувачами освіти навчатимуться одна чи більше осіб з особливими освітніми потребами). У закладі вищої освіти в межах штатної чисельності може бути створений спеціальний навчально-реабілітаційний підрозділ чи група психолого-педагогічного супроводу.
Індивідуальний навчальний план студента з особливими освітніми потребами розробляють за його участю, з урахуванням рекомендацій індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю (за наявності) та/або висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (за наявності).
З метою створення належних умов для забезпечення навчально-реабілітаційного супроводу заклади вищої освіти можуть обладнувати ресурсні кімнати, приміщення для надання консультацій психологом, відпочинку, особистої гігієни, медичного обслуговування, зали для занять із лікувальної фізкультури.
Супроводжувати студента з особливими освітніми потребами можуть батьки (інші законні представники) або особи, уповноважені ними, соціальні працівники та волонтери.