Помічено, що в складні часи, коли в населення пропадають гроші на різні надмірності, продажі помади, навпаки, зростають.
Коли в США в 2000-х роках стався спад економіки, фахівці звернули увагу, що на кілька відсотків зросли продажі помади, водночас одяг, взуття та меблі покупці практично оминали. Це явище пояснили тим, що жінки прагнуть порадувати себе приємною дрібничкою, коли грошей на глобальні покупки немає, а настрій через нестабільну ситуацію пригнічений. Цей парадокс економісти й назвали «ефектом губної помади».
До слова, ще Уїнстон Черчілль вважав, що «помада підвищує бойовий дух», і розпорядився налагодити її випуск у Великобританії під час Другої світової. І це була єдина косметика, яку випускали в ті часи в Англії.
До речі, маркетологи стверджують, що губна помада особливо «збільшує касу» в дощові або похмурі дні. Ось така косметика з настроєм!