На сьогодні майже кожен громадянин України є користувачем послуг мобільного зв’язку та інтернету. Без цих послуг важко уявити наше життя. Однак нерідко виникають ситуації, коли варто скористатися своїми правами споживачів послуг мобільного зв’язку, наприклад, якщо нарахування/списання коштів стає несподіванкою для абонентів.
Тому Держпродспоживслужба нагадує деякі пункти з переліку прав споживачів під час замовлення та/або отримання електронних комунікаційних послуг, що передбачені ст.107 Закону України «Про електронні комунікації», а саме про права споживача на:
- безоплатне отримання від постачальника електронних комунікаційних послуг вичерпної інформації щодо їх змісту, якості, вартості та порядку надання;
- отримання від постачальника наявних відомостей щодо наданих послуг у порядку, визначеному законодавством;
- скорочення постачальником доступу кінцевого користувача до окремих видів електронних комунікаційних послуг на підставі його заяви;
- повернення від постачальника невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених електронних комунікаційних послуг у випадках і порядку, визначених правилами надання та отримання цих послуг і договором про їх надання;
- відмову від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про їх надання;
- відмову від електронних комунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про їх надання;
- отримання інформації щодо можливості та порядку відмови від замовленої електронної комунікаційної послуги;
- оскарження неправомірних дій постачальників шляхом звернення до суду або уповноважених державних органів.
Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються надавачем послуг — звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.