Відтепер квиток можна здати, навіть якщо повернення онлайн уже недоступне, при цьому не заповнюючи паперової заяви, повідомляють в «Укрзалізниці».
Для цього треба скористатися онлайн-сервісом претензійного повернення залізничних квитків таким чином:
- перейти за посиланням: https://services.uz.gov.ua;
- вибрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою «Дія.Підпису»;
- дочекатися результатів розгляду заяви.
Претензійне повернення квитків проводиться виключно за наявності відповідних відміток на квитках, якщо пасажир:
- не використав квиток через хворобу або нещасний випадок і повертає квиток пізніше ніж за годину після відправлення поїзда;
- проїхав тільки частину дороги;
- повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акта про повернення;
- повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- повертає групове замовлення (повністю або частково);
- повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Важливо. Наразі через онлайн-сервіс можна повертати квитки у претензійному порядку, якщо вони придбані в застосунку, чат-боті або на офіційному сайті «Укрзалізниці». Сервіс також працює для групових квитків, оформлених у залізничній касі.
Можливість повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступною пізніше.