Уряд ухвалив рішення про зміни до Порядку виплати пенсій у разі неможливості доставити їх за місцем проживання одержувачів. У разі відсутності в Укрпошти технічної можливості доставляти пенсії одержувачам на територіях, де проводяться бойові дії, суми пенсій буде перераховано на рахунки, відкриті в Ощадбанку.
Уклавши договір з Ощадбанком, кошти можна одержати в безпечному місці на підставі паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП), в обраному відділенні банку — там ви отримаєте пенсію у вигляді грошового переказу через систему MY TRANSFER.
Якщо особа не виявить бажання укладати договір із Ощадбанком або захоче відкрити рахунок в іншому банку чи отримувати кошти з доставкою додому, пенсія зберігається та буде переведена на рахунок в іншому банку або доставлена за місцем проживання (після відновлення можливості доставки пенсій АТ «Укрпошта»). Для цього потрібно звернутися з відповідним запитом на гарячу лінію Ощадбанку: 0 800 210 800.
Письмове повідомлення про населені пункти, в яких відсутня технічна можливість доставляти пенсії додому, Укрпошта погоджує з відповідною військовою адміністрацією.
Якщо ви не встигли звернутися за переказами за березень і квітень, ще можете отримати їх протягом двох місяців після нарахування.
З усіх питань щодо пенсій можна звертатися до контакт-центру Пенсійного фонду: 0 800 503 753 (пн-пт — з 8.00 до 17.00, сб — з 8.00 до 15.00).