Як відомо, в Україні з вересня працює програма «Національний кешбек» для споживачів. Після придбання товарів українського виробництва покупець отримує компенсацію в розмірі 10 відсотків від вартості товару.
Суму нарахованого й виплаченого кешбеку можна перевірити в застосунку «Дія». Участь у програмі є добровільною як для покупців, так і для продавців та виробників. Кешбек нараховують лише за безготівкові покупки, що відображені у фіскальному чеку.
Віднедавна запрацювала Урядова гаряча лінія 1545 (кнопка 6) із питань сервісу «Національного кешбеку» (понеділок–п’ятниця, з 9 до 18 год.).
Зателефонувавши за коротким номером 1545 (кнопка 6), можна дізнатися:
- про умови отримання громадянами компенсації за купівлю українських товарів;
- як споживачу доєднатися до програми «Національний кешбек»;
- на що можна буде витратити кешбек;
- як виробнику долучитися до програми.
Також можна отримати допомогу у вирішенні інших питань, що стосуються програми «Національний кешбек».
Дзвінки на території України з мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфсел — безкоштовні.