Як відомо, з 1 грудня минулого року запрацювала Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги, аби зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою і прозорішою, без паперів, корупції та зловживань, як наголошують у Мінсоцполітики.
Водночас до 1 квітня 2024 року ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадські організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги — паперовий або цифровий. Із 1 квітня лишиться тільки один доступний механізм — цифровий.
Щоб нові правила з 1 квітня не стали несподіванкою, отримувачі могли легко завезти допомогу, а українці її отримати, у відомстві нагадують, як користуватись цифровою платформою.
- Перейдіть на сайт https://good.gov.ua/
- Якщо вас ще немає в Реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, зареєструйтесь за допомогою КЕП і підтвердіть дані про організацію. Це займає кілька хвилин.
- Заповніть дані про вантажі та декларацію в системі.
- Отримайте унікальний код гуманітарної допомоги.
- Сформуйте Декларацію в системі.
- Назвіть цей код під час митного оформлення на кордоні.
- Розподіліть вантаж.
- Якщо є розбіжності між декларацією та фактично отриманими товарами — заповніть у системі інвентаризаційний опис.
- Подайте автоматичний звіт про цільове використання гуманітарної допомоги в цифровій системі. Дані з декларації або інвентаризаційного опису підтягуватимуться в звіт автоматично.
- У разі допущення помилок при поданні інвентаризаційного опису чи звіту користувач до кінця місяця, в якому було подано інвентаризаційний опис або звіт, може подати уточнений звіт або інвентаризаційний опис.
Маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» за номером (044) 494-19-10 або за електронною поштою callcenter@ioc.gov.ua