Послідовність дій може дещо відрізнятися залежно від типу порушення, проте є універсальні правила, яких необхідно дотримуватися:
✔ уважно читати всі умови надання послуг, не лише кредитний або депозитний договір, але й анкету клієнта, договір обслуговування, умови та правила обслуговування в банку. Адже там можуть бути прописані тарифи, комісії, розмір кредитного ліміту, можливість для банку змінювати в односторонньому порядку розмір та умови користування кредитним лімітом, погашати прострочений кредит за рахунок зарплати та інших надходжень тощо;
✔ завжди уточнювати повну вартість послуги, зокрема кредиту, включаючи всі додаткові платежі, а також ознайомитися з умовами та паспортом споживчого кредиту;
✔ якщо споживач вважає, що банк порушив його права, потрібно написати звернення безпосередньо керівнику банку (деякі порушення прав можна легко вирішити на цьому рівні);
✔ якщо банк не реагує на вашу скаргу, варто звертатися до Національного банку.
Джерело: НБУ.