НКРЕКП внесла зміни до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, зокрема таких:
виставлення електропостачальником споживачу вірного рахунку;
дотримання строків надання послуг комерційного обліку (заміна лічильника, перевірка лічильника тощо);
кількість перерв тривалістю понад одну годину протягом попередніх 12 місяців у одного споживача для:
аварійних перерв з вини компанії:
менше 9 перерв – для сільської місцевості;
менше 7 – для міської;
для планових перерв із попередженням – менше 12.
Стандарт щодо кількості перерв запроваджується з 01.07.2021. Отже, відповідальність компаній перед споживачами за часті перерви в електропостачанні настає уже зараз, оскільки всі перерви у період із 1 липня 2020 р. до 1 липня 2021 р. (попередні 12 календарних місяців) враховуватимуться під час розгляду звернень споживачів щодо надання компенсації за недотримання зазначеного стандарту.
Зростання компенсацій відбувається в середньому вдвічі, переважно зі 100 до 200 грн для побутового споживача (а для послуг, пов’язаних з приєднаннями, зокрема щодо видачі технічних умов на приєднання – з 200 до 600 грн).
Таким підходом планується підвищити загальний рівень якості електропостачання для споживачів, зокрема зменшити кількість переривань в електропостачанні.
Джерело: https://www.facebook.com/nerc.gov.ua