У ПФУ пояснили, як діяти, коли електронний листок непрацездатності не сформований через відсутність у реєстрі застрахованих осіб інформації про трудові відносини на дату початку періоду непрацездатності.
Крок 1. У кабінеті застрахованої особи на вебпорталі ПФУ перевіряють наявність даних про трудові відносини — нараховану зарплату (пункт «Моя заробітна плата» — Заробітна плата/дохід (по страхувальниках)) або звертаються до роботодавця для перевірки в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі ПФУ даних про трудові відносини.
Крок 2. Якщо даних про трудові відносини немає або вони недостовірні:
— страхувальнику треба надати об’єднаний звіт із даними щодо такої особи;
— якщо особа тільки прийнята на роботу, то подають повідомлення про прийняття працівника на роботу;
— у разі недостовірності даних страхувальнику необхідно подати уточнюючий звіт з достовірними даними.
Крок 3. За результатами дій відповідно до кроку 2 перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи та /або страхувальника на вебпорталі ПФУ коректність відображення даних про трудові відносини, поданих страхувальником.
Крок 4. У разі коректного відображення даних про працевлаштування звернутись до лікаря з проханням повторно відправити медичний висновок про тимчасову непрацездатність до Електронного реєстру листів непрацездатності.